Alla hjärtans dag


Ja, då ska man väl säga några extra vackra ord till sin käreste.. ( som om man inte gör det varje dag ) hihi.
Helgen har varit helt UNDERBAR!!
Vi for ju till stugan. Hundarna är som vanligt helt döda efter en hård helg, dom ligger helt utslagna i soffan.
Vi hann mysa en massa och köra en jäkla massa skoter, och vi hade verkligen vädret på vår sida!! SOL, SOL och åter sol!

Igår gjorde vi en pang middag, för vi tyckte att det vore mysigare att lyxa till det på Lördan istället för idag, eftersom man kunde få en riktig skön sovmorgon... och middagen blev supergod!!!Ojjoj!! Jag kan jag.
Och gubben tyckte att det var lika gott som mig, bra bra!!

Sen så har jag ju verkligen den absolut underbaraste mannen i hela, HELA världen! Det finns INGEN som han!! Så enormt omtänksam och go människa!! Jag älskar han över allt annat. Jag fick ett supergulligt brev av han.. där jag även har en hel del gosaker (aktiviteter) att "ta ut" när tillfälle och viljan finns. Super bra! Och via det märker man verkligen hur väl han känner mig!! Men det är klart, är man kärester och enormt goda vänner, så är det svårt att INTE känna varandra utan och innan.


              Jag älskar dig enorm, enormt mycket! 
                                                        Du och jag föralltid

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0