been a long time

Ja, här var de länge sen man skrev...tur man har en fästmö som är duktig på att uppdatera;) Jaha, i helgen har vi simon så det har varit full fart. I fredags for vi iväg och handlade..som vi alltid gör mitt i fredagsruschen, och som vi alltid säger att vi INTE ska göra..hihi...men men...hursomhelst. Simon har inte velat ta med sig hockeyklubben hit som han har hos sin mamma...så då for vi och köpte en..sen va vi ju tvungna att sticka ut och provspela den...simon tyckte det va jättekul! Han är en riktigt duktig hockeylirare....sen på kvällen stack far och son iväg och kollade på innebandy. Mest för att vi skulle få gå ut i pauserna och spela lite själva. Men de va kul. Blev sent dock. Simon kom väl inte i säng förrän vid halv tio! Igår jobbade ju älsklingen på förmiddagen. Så vi for iväg och kollade in vinterparken. Där träffade vi S och hennes dotter. VI grillade och lekte i borgen bl.a. När gumman slutade kom hon och hämtade oss. Men det var bara hem och vända, för sen skulle vi iväg på bowling. Jag och Hanna hade ett vad, den som vann skulle få en massage på kvällen av den andra...Men hör och häpna..Vi fick EXAKT samma poäng!! Så då fick båda massage istället:)) På kvällen hade vi myskväll som vanligt med simon. OCh gissa vilken film simon ville se...jaa...SCOOBY DOOOO..haha..jaja, man får väl offra sig att se den för femtielfte gången..Efter de var de gonatt för lillprinsen efter en lång och händelserik dag. Vi kollade på en film som heter couples retreat, ganska rolig faktiskt:) Och såklart, MELODIFESTIVALEN. jag gillade hårdrocksballaden. Olas låt ger jag inte mycket för. Det var väl egentligen bara den nämnda och Jessika andersson låt som jag tyckte va nåt,...Fakirens låt gillade jag inte! Nä, nu måste jag fixa frulle... // U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0