Fett besatt!


Ligger och kollar på Outsiders på 5:an, åhh värsta bra program! Älskar de programmet så länge det handlar om nått spännande.. och som pricken på i:et svullar jag chips med dipp.. och det hela handlar om just fett- IN YOUR FACE!

Dock var jag inte såå sugen på chips. Jag vill ha popcorn. Jag har helt besatt i popcorn, och det BÄSTA jag vet är att ha dipp hemma.. för då jävlar blir det popcorn utav bara helvete!! Att doppa popcorn i dipp är som en dröm! Det är gudomligt gott.. mm.. mm!
Jag vet att alla som läser det här kommer att testa och bli fast ni med! Jag vet.. för jag har en gång varit den som var nyfiken och blev fast. NU har jag varit popcorn med dipp beroende i omkring 5 år....


Fasen, jag må bli bättre på att använda handkräm, händerna dör snart.. må fixa de!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0