fluffinuff

Igår när Simpa kom så bestämde vi oss för att blåsa upp till stugan. Hanna jobbade så hon fick komma upp senare. Men när hon väl dök upp så hade vi hunnit både skotta, leka i snön och laga mat. Sen blev det myskväll i vanlig ordning med gotta och film. Vid sju så läste hjärtat gonattsaga för simon. En NY alfons åberg bok:) "aja baja alfons åberg" hette den:) Idag hade vi tänkt att ta en skotertur men vi tittade på termometern och bestämde oss för att -18 va lite väl kallt för de. Så vi tog en promenad upp till hannas moffa och hälsade på istället. Där blev vi bjudna på fika i vanlig ordning och jag fick även prata lite OS:) Jag ska iofs inte klaga för hjärtat har faktiskt börjat titta lite med mig och verkar faktiskt tycka det är kul..Speciellt med skidåkning!:) Hon är underbar mitt hjärta! Fasen va jag jag gillar att vara i stugan! Blir så avslappnad och lugn. Ingen dator och egentligen ingen telefon som man har uppsikt över hela tiden. Även fast jag brukar kolla den på kvällen om det är nåt speciellt. Annars får det vänta tills man kommer hem:) Vi åkte hem idag iaf för vi hade bestämt med några vänner att vi skulle träffas och ikväll är vi bortbjudna till grannarna som har satt in nytt badrum:)

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0