Hojoj en sån dag!


Jisses vad man har hållt på idag! Först jobb och sen har man bara sprungit runt... puh!
Nu ska jag snart skölja bort hårfärgen och gudars skymning vad skönt det kommer att kännas efter en lång dusch, och att utväxten är ett minne blott.. usch.. bojkotta utväxt.

Har fixat en del i Simons rum.. åhhhhhhhhh känner liite lugn. Har varit galen på allt stök där inne, men nu ser det bättre ut, så jag kan pusta ut! Inskaffade även nyckelskåpet jag suktat efter läänge idag, och precis som jag trodde, så passade det perfa där ute!^^

Kommer sakna ihjäl mig efter Nelly ikväll... bror min ville låna vovvsingen och klart han fick de.. behovet fanns inte... men ändå. Så det kommer dröja ÄNDÅ till imorgon innan jag får se henne glada tryne igen. suck.
Tur att man har en vovvsing att krypa ner mer iallafall!


Imorgon börjar mobiljakten.... ihh!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0