Men det går ju så jävla bra!


Så nu har jag gjort mitt! finito!! Nu har jag i 7-8 dagar varit uppe mellan 5-6 på morgonen. Och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få sova ut! Puh!
Idag har man efter hemkomsten hunnit med att städa, bädda rent hela sängen och satt i gång lite mer  tvätt. Resterande tvätt får bli tvättad imorn.
Ska även till mamms och papps och planera imorgon, dom jävlarna ska ju fara till Thailand IGEN nu i helgen, och lilla jag ska sno deras bil och ha hand om kissarna. Neä, men dom är värd resan, dom har haft sitt slit och förtjänar nu lite lugn och ro.

Måste bara tillägga att jag hatar människor som inte kan ta vara på sig själv! Hm, Ja.. jag blir så jävla förbannad!
MEN i övrigt så är jag som vanligt sjukt glad, enormt lycklig och precis som jag ÄR, och VILL vara!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0