Mobiiiillll


Jaa! Jag upptäckte idag att jag kan ta och inskaffa en ny telefon!! yes yes!!Inge mer krångel med telefonen, aldrig mer vara utan mottagning! Ahh, gud vad underbart det kommer att bli!
Så nu ska man ta sig an jakten på den nya telefonen.. det kommer inte att bli lätt.. men det är nått som MÅSTE göras!

Har suttit och kikat på nätet... utan lycka. Men jag ska ta en vända på stan och kika runt.
Ett minus som jag märkt är däremot att jag måste ha en ny vindjacka.. den jag har nu har gått och blivit kapputt. Dragkedjan åker upp hela tiden, vilket inte direkt gör den till sin rätt. Och visst, jaja.. man KAN laga den.. köpa en ny dragkedja och sätta igång med ett segt och långdraget arbete för att laga den.. men.. eftersom den är trasig så anser jag att jag kan unna mig en ny. Det var minst 5 år sen jag inskaffade den , så atte.... ja... kan vara dax för en ny.
Unna sig är bra!!

I veckan ska jag försöka pricka in en solning.. fan.. detär bländningsvarning när kläderna åker av!! jissess! Fasen.. ska styra upp nå.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0