Tiden rullar på..

.. sjukt fort!! Nu är det mini "helg", jag är alltså ledig i 2 dagar- skönt!! Ibland behöver man lite sovmorgon, men det lär väl bli som vanligt... man vaknar alldeles för tidigt och är på tok för pigg för sitt eget bästa!!
Jäkla dagar alltså! Farligt å vara ledig!

I helgen har man haft fullt upp med jobb och lill killen var här. Skjutsade även ut föräldrarna till flyget, och nu VET jag att dom ligger på plajjan och njuuter av sol och värme! Fy attan vad avis jag är!!
Och idag var maken min tvungen att jobba natt.. huvva huvva... det är ju bäst att ligga bredvid varandra och sova ut med varandra. Istället får jag nöja míg med att få hem en sexig karl tidigt imorgon bitti!! Inte illa pinkat de inte!!

Imorgon hade jag tänkt bege mig mot staden för första gången på en miljon-triljon år!!! Och tilloch med komma hem med KÖPTA grejer!!!!!!! Ojoj.... det var väl innan jul jag var tvungen att ta mig ner...
Men det är ju en liten dam som fyllt 3 år som man ska hälsa på.. samt alla hjärtans dag!
Och jag är ganska säker på vad jag ska GE gubben...det är den bästa saken ever!! Jag är smart... men det är klart känner man varandra riktigt väl och lär sig lyssna och snappa upp saker så är det inte så svårt.


Han kommer iallafall bli superglad, chockad, tacksam och lycklig!!


Neä, nu ska man vila efter en intensiv dag!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0