Toodeloo!


huvva.. inatt drömde jag att jag träffade på två sjuka vänner, och jag bannade dom och sa:
- " Jävlar om ni smittar mig!!"
Och idag när jag vaknar har jag lite ont i halsen och känner mgi lite slö. Jag är inte döende, men anser att man ska vila bort skiten innan den verkligen sätter sprätt.
Det blir ingen stad idag utan blir illa tvungen till det imorgon, vill ju inte gå 2 dagar i sträck...

Men jag lyckades bege mig till macken och inskaffa lite sötsugsbegär!! Nam nam! Däremot... var det inte det jag egentligen ville ha.. hm.. jäkla sug som suger efter fel saker! Må be hjärnan säga till på skarpen. Jag stod och kollade in min kärlek.. men tänkte att jag kunde ge efter för suget.. hm.. ja.. inte blev man stimulerad av de inte.

              


Idag är man bortbjuden på middag! Alltid lika trevligt!! Men jag suktar efter FANTA CITRON!! Ingen kan fatta hur överlycklig jag blev när dom började tillverka den igen!! Åh, åh,åh!! Visst jag KAN dricka annan läsk.. men efetr ett halft glas är jag nöjd , men med fanta citron kan jag ta mig ett glas då och då och verkligen NJUTA!
Dock är jag dålig på att komma ihåg att köpa det, så det är ändå sällan jag får i mig denna ljuvliga dryck!


Igår valde jag att se FEED, ojoj.. den var faktiskt bra, men grymt äcklig!!!
Fasen vad glad jag är att jag inte var proppmätt när jag såg den, yuck!!!!!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0