Ändringar


Shit vad dagarna flyger iväg när man jobbar- Hihi! Men det känns så underbart och bygget jag är på är super bra, och jag trivs! Vi får se hur mycket det kommer bli framöver, men jag hoppas såklart på massor!!
Jag har ju sparat energi i nästan ett år, så det finns en hel del att göra av med.

Mest troligt så kommer vi ha en ny bil imorgon, bra bra! Inte för att BEHOVET egentligen fanns, men vill och kan man så får man. Så nu har gubben en "subba".

Ikväll är det inte så kul, för man ska sova själv..... suck..det är alltid lika tråkigt att veta att det inte dyker upp en snyggjävel och kryper ner hos mig. Men som tur är så har jag sovit väldigt lite inatt och ska upp tidigt imorgon, så det kommer nog att gå undan!!


Ska även ta och ändra lösenordet på bloggen.. det börjar bli kaos kring vilka som läser den..
Så på Fredag kommer vi ha ett nytt lösenord!
Men hör av dig om du vill fortsätta läsa.. här, på face, mobb eller annan mail:)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0