Det försvinner snart!


Gud vilket sjukt godissug jag haft dom senaste dagarna!!! Oj, oj, oj!! Shit... det har inte gått att stoppa!!Läskigt..4
Även idag har jag smaskat i mig någon godisbit som vart över från helgen..
Det är farligt! Jag ska ju bli nyttig.. och då ska man inte ha sånt här sug.

Okej, man KAN ju hålla emot suget... men...eh.. jag är inte en sån person, utan jag kan gott unna mig!!;) Samtidigt så är jag less på att vara så här godis sugen, det räcker med en dag, sen får det vara nog!
Och att förbjuda sig själv... det är syndigt! Då TVINGAR man sig själv att sukta efter godsakerna, så det kommer inte på frågan.


Idag har man umgåtts med Jeanette.. ojoj, om det är nått vi kan så är det att prata och dricka kaffe.. ( Mmm kaffe ) och det var givetvis något vi gjorde. Och mitt i allt hann vi även med en långpromenad. Nice.

Neä, nu ska jag fortsätta hålla suget borta... se på tv... bli en fräsch bomb... och softa!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0