Det går bra nu!


Ska jag äntligen få något att göra?
Det var snart ett år sen jag slutade jobba... sen dess har jag varit hemma. Visst jag har inte bara varit arbetslös, men HEMMA. Och det är långt ifrån mitt drömjobb, men vad är egentligen det?
När man inte vet.. då vet man inte. Men absolut en början!! Och jag känner att det vore underbart att få in mer pengar varje månad! För just nu känns det som om man har mer skulder än inkomster
( Hehe, konstigt när man är arbetslös.. ) och det vill jag inte!
Och jag är mer sugen på att komma igång än att invänta mitt drömyrke.

På Tosdag ska jag på en intervju (?), eller ja, jag ska iväg och träffa dom helt enkelt.. en intervju låter så förbaskat allvarligt! SÅ jag omformulerar det hela, dom vill träffa mig irl och se vem jag är, PUNKT.

Igår låg jag och tänkte på jobb... snart börjar gubben jobba igen.. på Måndag.. och då blir jag helt själv igen..hemma.. hur kul är det?
Men nu känns det ljusare, för chansen att jag väl börjar jobba är stor, enligt mina föreställningar.

Så nu känner jag lyckan.. man kanske inte ska ta ut lyckan i förtid, men det är första gången på snart ett år som det faktiskt gått riktigt bra!!



            Det är dom små sakerna som gör det!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0