Farligt nära att bryta ihop..

.. När dator INTE gör som man vill!!!
Jag har skrivit något inlägg förut, men datorn hade ett eget liv.. så det försvann. Då krävs det att man har en aning självkontroll och lugn...- Vilket jag INTE har i sånna situationer!!

Idag var det tänkt att vi skulle på bio.. men bestämde oss för en skön hemmakväll, med god mat och mys!!
Finns få saker som slår det!
Vi passade även på att plocka bort allt som har med julen att göra!

Och det känns  U N D E R B A R T!!!!

Jag älskar verkligen julen.. men såfort julen har varit så känns allt julstök så förbaskat ivägen.. och den ljuva julstämningen, samt myskänslan är totalt borta!!
Så det är tur att jag har en man som känner och tycker precis som mig. Och självfallet så vill man ju vara hemma i det mys som infinner sig i lägenheten nu!!!!! ÄLSKAR, ÄLSKAR och åter ÄLSKAR!!

Hann även med att inskaffa en micro idag!- Prisa herren! Åh vad underbart det är!! Aldrig mer behöver man LAGA all mat, utan man har en ljuv värmare i huset!! Jippi!!
2 blommor fick följa med hem, och inta sin plats i köket.
Dock har jag svårt att fatta vart mina vardagsrumsblommor håller hus.. ( ? ) Jag vet vad jag vill ha och hur det ska se ut... men jag hittar aldrig dom jag vill ha när jag väl beger mig för att köpa. suck.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0