Full fart!



Ojojoj!! Vilken dag!! Som vanligt ( numera ) så var man uppe innan tuppen ens hade fattat att morgonen börja vanka.. men bra gick de! Dock sov man bredvid den mysigaste..- SVÅRT ATT KLIVA UPP!
Men eftersom även han skulle bege sig så gick det.
Dagarna på jobbet bara flyger iväg!!
Var helt slut när jag kom hem.. försökte tvinga mannen ut med hunden.. men han skulle jobba så jag fick snällt bege mig... stark troende över att jag skulle stupa av trötthet..
Men plötsligt så dryper energi över mig!!.. Och då kommer jag ihåg... ahaa!!Red bull!! RED BULL! Åh vad jag älskar RED BULL!
Det kickade in bra snabbt!
Så när jag kom hem igen drog jag igång med städningen.. dock hoppade jag dammsugning och golvtorkning.. Fan liiite självkontroll må man fan ha!

.. Tog en red bull till....

Wroooom!!

Städningen gick undan... en halv miljon maskiner har blivit tvättade.. och jag har omstrukturerat i fönstren. Man måste ju göra nått åt vissa saker som man stör sig på! Så nu trivs jag! Städat och snyggt... mina forna stör moment är borta!- Än så länge!;)

Hann dra en sväng med längdskidorna i spåret.. och utanför spåret- Jag var tamme fan överallt!! Men skönt var det! Orka GÅ när det är en jävla massa snö ivägen;) Neä, helt ärligt så avskyr jag att gå när det är en massa snö på marken. Nelly var en pärla bredvid mig! Hon är helt underbar! Hon hör ( såklart ) till Bra-gjort-Hanna-högen !!


Längtar till imorgon.. ska jobba hela dagen, sen hem, bli snygg (are) och bege hos till en vän på mat och annat trevligt! Jag.. jo jag ska supa Red bull, umgås, skratta åt dom mindre nyktra nissarna, köra och vara oförskämt pigg och kry på Lördagen då jobbet kallar 07.00.


/H








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0