Goden morgen!


Här är det minsann ingen sovmorgon på Söndagsmorgon!
Jag tror att jag famlat in i en - vill ha sömn period! För det tog emot att kliva upp idag när lill våfflan ville ut på morgonkissen, och då var klockan 8. Och igår var jag döende vid halv 10-10, när hjärtat kom in och väckte mig.
Men vafasen sånna perioder får man faktiskt ha!
Jag tycker själv att jag är en duktig arbetslös person.. för jag har alltid klivit upp mellan 06.30-10.00. Och hur många gör det?
Neä, just de.

Men nu är det ett nytt år... vilket även innebär att jag och hjärtat firade ett år som förlovade! Tiden RINNER iväg!

                                                                 2010/01/01
                                                               1 år med ringar



Jag ska till och försöka ordna med bilder från vår jul och nyårsvecka.. men det innebär att man måste fixa och trixa, så det får vänta ett tag.

I år har jag minsann INTE sådär sedenligt gett av ett nyårslöfte som jag kommer att bryta! Neä, i år kör jag ren och au naturel och hoppas att alla drömmar slår in ändå! Sen har jag lite inofficiellt grejer jag bestämt ska ske. Men om man hoppar löftet så är chansen att klara det större;)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0