Här ska det inte vändas!


Man kan ju undra när vår lycka och framgång ska vända egentligen? Vi har verkligen haft turen på vår sida.. ( blandad med en jävla massa skicklighet;) för allt vi har velat ha, har vi fått... och då menar jag ALLT!
Imorgon är första dagen som jag ska arbeta.. på snart ett år... det är helt sjukt! Men det ska bli så otroligt skönt!! Äntligen får jag ödsla bort min energi på något!! Jiihaaa!
Det gäller dock att försöka hålla inne med lite av viljan och orken så man inte släpper ut allt på en gång.

Så... med andra ord så gick det förbannat bra idag!!
Och ännu bättre är att jag börjar redan imorgon!! Kanon, kanon , kanon!
Det blir första gången imorgon som herrn i huset får vara hemma SJÄLV, för att JAG JOBBAR!
Jaa.. så nu är man inte långt ifrån alla våra planer, förväntningar och drömmar.. utan nu kan man med gott samvete börja planera och drömma inför vår semester <3


Igår kom en kär vän förbi och vi såg på film och surrade en jäkla massa. Vi har känt varandra hela vårt liv! Okej... nu ljög jag.. vi träffades första gången som 3 åringar... och vi har alltid varit vänner. Fastän hon flyttade till en annan stad. Och det är så sjukt att vi fortfarande kommer så bra överens och är så lika!
Men det är ju så att vissa vänner är verkligen VÄNNER.. och tyvär kan man ibland tycka att det finns för få. Dock är jag enormt glad och lycklig över dom som är mina nära vänner..ni vet dom som finns där, no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0