Insikt


Jag vet och har vetat att jag har det förjäkligt bra! Men idag har jag på nytt verkligen fått upp ögonen... jag har det verkligen kanon!! Jag skulle inte kunna ha det bättre!
Jag brukar ju läsa några bloggar.. inte så många mest nära och käras..men även några bekantas.. om dom lyckas få mig intresserad. Däremotså VET jag ju att många ( precis som jag ) inte skriver för andras vinning utan för sin egen.. och kanske precis som jag, fullständigt skiter i hur många som läser och inte läser. Utan den finns framförallt till för en själv, men även för nära och kära.

Men, när jag läser vissa bloggar, så känner jag verkligen hur förbaskat BRA jag verkligen har det! Jag är på väg framåt i livet, dit jag själv vill... jag har på kort tid lyckats med något som för många kan ta hela livet ( Hitta den perfekta kärleken ) och jag njuter av varje stund. Men jag har även kommit vidare i arbetslivet. Jag är inte kvar bland sådant som får mig att må dåligt... utan nu är jag påväg mot nya äventyr som i sin tur kommer leda mig vidare i livet och förbereda mig på mina nya äventyr.
Visst, det är en underbar känsla! Och varje dag jag tänker på det så fylls hela jag av värme. Och jag känner mig enormt glad.
För inte fan kan man må bra om man under många år klagat och gnällt på sin arbetssituation eller kärlekssituation, ha det bra? Jag tycker att man verkligen borde rannsaka sig själv och agera! För sitt eget bästa..
Dock är det inte alla som gör det...
Och elakt, men sant.... dom får en verkligen att inse vilket underbart liv man själv har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0