Jag blir galen!!


Det kliar i fingrarna!! Det är så mycket jag vill ha och så mycket jag vill göra att jag blir tokig!! Självfallet så pratar jag om lägenheten, aka - INREDNING!!Jag älskar att göra det snyggt hemma, men just nu står det still eftersom ekonomin inte riktigt är på det vis jag önskat.
Men när pengarna kommer, så ska jag försöka se till att jag kan köpa någon liten sak som jag önskar ha i hemmet!
Sen har jag en stark tanke.... som jag tror skulle bli bra.... men jag är ju inte själv i hushållet... så .. hm.. ska kolla upp.

Jag är ju en som där jobbig människa som kan få magkatarr och hjärtattack på en och samma gång när jag ser små DETALJER som ser förjävliga ut! Inte lätt när ens pedantiska sida drar igång! Bytte iallafall gardiner i köket igår.. ser mycket mer hemtrevligt ut nu! Mysigt är vad det är!! Vi bor bäst!

Idag fick jag iallafall mer tider- nice!
Mindre nice äre att jag ska upp kring 6 på morgonen varje dag i en veckas tid... Hanna... uppe 6......- På morgonen!
Men tack ändå, mer pengar till lilla mig och alla mina hyss, fniss!


SItter och fryser till döds.. har varit ute med min heta fralla, och det var fan kallt!! En kaffe har precis trillat ner i magen.. och snart ska jag på affären.. tänker starkt på chips.. MM chips..

                                                           Ska jag? Ska jag inte?




/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0