Middagar


Gud vad jag älskar att gå ut och äta! Eller bli bjuden eller bjuda någon på god middag. För då gör man alltid god mat ochman har det alltid trevligt!

Igår bestämde jag och Jeanette oss för att käka ute, vi hamnade på Dalwinnie och mmmmm, det är så gott!! Jag insisterade på vitlöksbröd och vi delade på det... och nu är även hon frälst!
Efter vi ätit och pratat begav vi oss på bolaget.. för jag kände mig sugen på lite vin.. vilket jag inte kunde ta till maten eftersom jag körde.
Men grymt mysig kväll!!

Ikväll ska vi på middag hos svärmor... mm.. jag har hört vissa rykten om vad det blir *ler*.
Ska bli mysigt.. föräldrarna och vi.
Efter middagen ska  jag agera fyllechaffis!! För herrn ska nämligen bege sig på nostalgi kvällen som går av stapeln ikväll på Marité! Men jag varken vill eller får vara med. Anledningen till varför jag inte får är att det är från 30 år... så gamlingarna får bege sig själv;)
Hehe, skämt åsido! Jag tycker att det är grymt roligt att dom anordnar sånna kvällar.. för hade det inte varit hög ålder, vart hade då nostalgin varit ?


Neä, nu ska man göra nått vettigt....dock måste jag vänta med det vettiga jag vill göra... för jag vet inte hur man gör.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0