När ska detta ta slut?


Det är otroligt hur många i ens omgivning som är gravida, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Dom senaste 2 åren har varit helt sjuka!! Mina 2 händer räcker inte till när man ska räkna upp alla nära, bekanta, eller andra människor man känner igen, som är eller varit med barn.
Och 90 % av dom har varit under 25 år. Vissa är till och med inne på barn nummer 2..

Shit, jag börjar bli gammal!!

Haha! Skämt åsido! Det är riktigt kul ändå att det är många man känner har små barn, och ÄNNU roligare vore det såklart om dom kunde vänta på mig och kläcka ur ett barn när JAG är med i dom svängarna, så man kan köra babyboom tillsammans!
Men men, man får väl se när dagen kommer.... och ännu mer nyfiken är man på när ska man få bli MOSTER, eller FASTER?

Jaja.. idag har vi åkt madrass, och GUD så kul det är! Däremot så var det mindre kul att jag dödat my behind, 2 gånger...
Jag och Ubbe skulle köra en rejäl omgång i backen... och ja.. det slutade i katastrof!! Nån dum jävel hade grävt en grop längst ner i backen.. ( och backen var väldigt brant ), så man hade rejäl fart! Och där kommer vi.. små frusna jäklar, i högsta växel... och FLYGER... tappar andan, biter sig i tungan och slår sönder svanskotan....
Mindre kul må jag säga..
I övrigt har dagen varit kanon!


Nu ska man avvakta till käre Robinson börjar!^^`

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0