Rastlös...


Åh idag känns det som om jag inte gjort ett skit! Samtidigt som jag faktiskt HAR gjort saker.. jag har umgåtts med en kär vän, tvättat en maskin, varit på långpromenad med mina små hjärtan och mitt stora hjärta..
Ändå känner jag mig rastlös!
Jag behöver jobb.. jobb får en att förbränna energi!!
Som tur är så ska jag iväg imorgon.. sen får man se hur mycket jag kan planera in.

Snart rullar även pengarna in.."woho"- Not. Den här månaden kommer alla små ynkliga ören att flyga iväg till räkningar...
Så jag har inte direkt något kul att se framemot.

Sen längtar jag enormt till sommaren.. sola, bada, cykla, spela brännboll, ta en kall pilsner i solnedgången... promenera långa sköna promenader, tälta... ja.. ni vet... de finns enormt mycket man kan göra! 

JAG ÄR OFFICIELLT LESS PÅ VINTER!!!


/H

Kommentarer
Postat av: Jessica

samma här sommar nu!!!!

vill gärna ha det nya lösen när ni byeter

2010-01-20 @ 19:48:47
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: hanna

Jaaa.. fy för vinter!

De e klart:) kan skicka de direkt när jag ändrat sen:)

2010-01-20 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0