Sicka frillor


Håller på att få kolla min lilla datta nu!!^^ Har fört över en del kort också, så nu har man väl det mesta på burken.. känns skönt!
Och som alltid så måste man ju skumma igenom korten man har , oavsett hur många gånger man sett dom.. man glömmer.. guldfisk minne..

Men av någon anledning så brukar jag ibland tänka..."Oj, vad smal man var där då!" eller "Oj vad snygg jag såg ut det året!" etc...dock VET jag att jag inte tyckte detsamma när dåtiden var nutid, hänger ni med?
Helt sjukt..

Men så är det,men får korten ligga i blindo ett tag så blir dom uppskattade!


Nu ska man ta och kika på kort som ska framkallas! Kort på datorn, skivor i all ära!! Men jag älskar att ha kort hemma!!... kunna sitta med sin käresta, vänner etc och mysa samtidigt som man i lugn och ro kikar igenom minnen!
Så här ska ordnas med våra minnen!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0