Söndag igen!


Helgen har varit kanon precis som vanligt! Den startade med en god middag som min käre karl ordnade. Och självfallet så kom det trevligt besök. Eftersom lakritz shoten stått i skåpet en månad nu så tyckte jag att det var iordning att bruka den.. och det var supergott!! Utöver det så försökte jag mig på att göra hot shot... vilket resulterade i goda, men missbildade shotar... så från och med nu får han med skillen göra dom.

Igår var det såklart myskväll!!! Men på dagen drog vi på en 5 kilomter tur med hundar och skidor.. grymt mysigt! Det är så härligt att man gör sånna saker tillsammans! Och tack godegud att vädret blev mer naturligt..! Dock, kan jag inte röra mig längre vänder utomhus eftersom skavsåren dök upp efter skidturen.. * suck *..


Idag ska jag ta och storstäda, för det är ju SÖNDAG och vilken dag passar inte bättre till storstädning än söndagar;)?


Imorgon ska man vara uppe med tuppen.. en TIDIG moprgon på jobbet väntarför moi!!! WOHOOOOOO!!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0