Vit månad ( ? )


Åh ikväll har det pratats lite grann om nästa helg, då ska vi nämligen iväg på kalajs, lite blandat sådant, där vi ska fira olika bra saker och umgås med trevligt folk!
Dock ska jag upp sjukt tidigt dagen efter, vilket innebär att jag inte kan ta mig en jävel. Det gör iofs ingenting heller, för jag har ju upptäckt att den här månaden kommer bli en riktig skitmånad!
Men, det känns ändå bra att jobba på Lördag, med tanke på att man faktiskt får LÖN.. och det kommer rulla in i Februari, vilket kommer att resultera i att jag kommer ha mer pengar... och möjlighet att unna mig själv något!
Men det är ändå så typiskt, att det oftast är så att jag av någon anledning inte kan när det dyker upp speciella saker. Men som tur är så kommer jag kunna närvara på Fredag iallafall! ( så vitt jag vet i dagens läge.. )

Tänk att inte ha ett enda öre att göra någonting för! Huvva ligen! Utan varenda krona kommer att försvinna till räkningar........ usch.

Jag hatar pengar, samtidigt som jag älskar dom.
Pengar är bra när man har dom. Och har man dom inte så är dom bara till problem!

Neä, nu ska man inte tänka på pengar.. jag har ett jobb.. pengar kommer i Februari... och sedan går det bara uppför:)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0