Wiihaa


          

                                Var inte det här hur fräsigt som helst, så säg?

Igår var det kalas och det kom en massa och det blev en massa paket.. och såklart fika!! MM.. jag älskar smörgåstårta.. men här är man självkritiskt, jag skulle kunna gjort lite annorlunda än jag gjorde, men folket sa sig älska den, så man ska inte gå och gräva ner sig.

Idag tog jag min första längdskidetur.. och det var gudomligt! Jag har väntat, och väntat på att vädret ska bli vettigt så att jag kunnat ge mig ut, och idag - ÄNTLIGEN, så kunde jag dra min veva.
Och det är inte sista gången jag svänger runt med skidorna... dock ska jag plåstra om fossingarna innan jag beger mig nästa gång....

Sitter och ser ett program om lite skönhetsoperationer.. ( Yammi yammi )diggar sånna program, oavsett om det handlar om den positiva eller negativa sidan av operationerna.
Och för att säga emot sig själv........
Jag skulle aldrig göra ansiktslyft, botox etc... visst jag förstår till fullo VARFÖR folk vill göra det - bli slät, snygg och se yngre ut och iomed det få bättre självkänsla  (?) . Men jag är en sån som anser att linjer och rynkor ger varje människa karaktär.. man är ett ORGINAL. Samtidigt så skulle jag inte vilja se ut som ett russin i unga dar..
Jaja, nog om de.. än så länge har jag lagom karaktär i ansiktet mitt.


/H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0