Zombie dagar


Snart får det vara nog!! Jag skulle vilja sova bort några dagar så man kan få vara piggelin igen!
I 3 dagar har jag känt mig seg och trött... och inte kommer man kunna få vila hur mycket man vill.

Igår var vi ju på middag, och GUD vad gott det var!! Och hungrig var man.. för jag hade bara ätit en kopp med soppa på förmiddagen.. M M M M M!!!!
Sen skulle ju gubben bege sig med vännerna för att inta feststämningen innan dom skulle bege sig. Sen var man själv... men som tur va så hade man bror sin som man kunde bege sig till.. där var man ganska bra precis till 02, innan herrn ringde efter mig.
Men det har aldrig gått så jävla ont i kortspel som det gjorde för mig igår! FY fan...! Samtidigt så pimplade man kaffe såklart;)
Och inte fasen tycker jag att det är jobbigt å vara chafför åt fylla nissar.. ( skulle dock inte göra det varje helg ), utan det var snarare roande. Däremot så var man lite orolig att man skulle bli trött innan man hörde något liv ifrån dom, vilket vore enormt onödigt med tanke på att jag är en kvällsmänniska.

Snart kommer våra numera föredetta grannar förbi på middag.. och jag hoppas dom kommer snart.... suget efter taco är enorm!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0