All night long!


Är jag ensam, om man bortser från min enormt vackra fralla!! Världens finaste och goaste brud!
Nu har jag gjort " helg " innan fetjobbningen drar igång på Lördag. Dock har jag många korta dagar så det är inga problem.. det är bara det att jag knappt kommer hinna sova..
Meneee, sova = Ö V E R S K A T T A T ( ? )

Inte i min värld. Men vad gör man inte för lite pengar;) Har redan hunnit med en sjuk dag... och med den gör jag punkt.
Snart firar jag och min underbara man 1 och ett halft år! Tiden rullar iväg!! På ett sätt så känns det som om tiden verkligen flugit iväg och som om vi nyss träffades, för känslan är precis densamma! Men på ett annat så känns det som om vi varit tillsammans längre, för vi känner varandra SÅ väl och är bekväma med varandra.
Lustigt hur det kan vara..
Men självfallet ska det underbara datumet firas! Och eftersom mannen ordnade med 1-årsdagen, så är det nu upp till moi att ordna ihop nått mys med karln!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0