Förkylningstider


Oj! Det är många som är sjuk nu, och nån jävel var så pass snäll och smittade ner mig:(
Så idag är jag hemma ifrån jobbet... hostar.. och är halft död. Tur att jag är "ledig" imorgon iallafall. Hatar att ta "ledigt" från jobbet.. men men alla blir vi sjuk.. och bättre att man är hemma och kurerar sig än att hela bygget ska bli sjuk.

Och bra att det finns alvedon!! Utan sånna underbara piller vore jag D Ö D på riktigt!
Det var min söte man som var så go och snäll och inskaffade det.

Sen vet jag inte om det är bra eller dåligt.. men man måste ju bege sig ut i alla väder och i alla skick när man har vovve.. så jag har varit ut på 2 turer.. och ja.. visst det ÄR skönt med frisk luft... men inte så härligt att ta sig från soffan.


Men jag har det lyx.. vi har mängder med Thé, honing ( Hihi ), alvedon, underkrämen och fulla frysen och kylen med MAT MAT MAT! Tur att vi handlade igår!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0