Jag e en liten elefant!


Oj vad glad jag är just nu.. nyduschad, och terroriserar datorn!S K Ö N T.
Ibland måste man bara få ta det lugnt. Dock var jag tvungen att köra en omgång här hemma... hmm.. älskar vovvarna, och dom älskar vissa ben.. men mattan HATAR dom där benen. Så dammsugaren åkte fram.. och när det väl är framme så kan den lika gärna få suga runt i hela lägenheten.
Även renbäddat... MM! Gud vad underbart det kommer bli att krypa ner i sängen sen..!! Finns få saker som är så bra som nyduschad och renbäddat.

Imorgon har jag mördarpasset... så sjukt osugen, men det ger bra med pengar. Jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag ska vara ledig HELA helgen!

Imorgon kommer lite pengar också!! Kanooonn! Ska försöka boka in ett möte med fd grannar... och se hur små liven växt till sig på Torsdag då man faktiskt är ledig hela dagen!!:)
Neä nu ska man fortsätta invänta ett samtal ifrån snyggmannen och se på hanna tv.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0