Nu har jag bestämt mig!


Snart, snaaart ska jag få en riktig sva ut dag- F R E D A G stavas det tydligen. Imorgon har jag mördar pass igen.
Idag har varit en bra dag, dock har vädret ( som troligen är välbekant hos oss alla ) inte varit riktigt från vettet. Jag tänkte dra en riktig promenad med Nelly, och ja det gick.. solen var framme när jag gick ut... blåsten kom efter en liten stund.. och på hemvägen var det ORKAN varning!! Med snö! Men det gjordes!

Har tagit mig ett välbehövt bad, jag kan inte säga nog hur glad jag är över att vi har badkar!! Det är underbart! Och självfallet den välanvända tvätt och torktumlaren ^^ Me like BIG time!
Nelly fick också en omgång i duschen, det kändes som att det behövdes.. och självfallet klo-klippning! Viktigt, viktigt!! Inte ska min lilla pingla ha sånna där äckligt långa klor så hon inte kan gå.. huvva! Neä, ompyssling på hög nivå idag!

Ikväll börjar svenska hollywood fruar också! Snacka om Hanna vänlig tv!! Nice nice!!


                                                                                    Imorgon, det är då det drar igång!!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0