Soliga dar


Skönt att det äntligen vänt!! SOL SOL och åter SOL!! Äntligen så vill man vara ute och gå långa promenader!
Idag tog jag och Nelly en mördar sväng nere på isen och kring staden medan karln spelade innebandy. Och faaan vad jag märkte när energin gick ur mig!! Dom mackorna jag åt var långt ifrån tillräckligt för att livnära mig! Men det gick bra ändå.. med nöd och näppe.. från att gå som en yperlycklig tupp till att släpa sig fram som en gammal snigel..

Idag kom Simon hit också... och det är alltid lika kul med fart och liv härhemma! Vi fick höra att vi skulle få främmande idag, så jag, Ubbe och Simon drog igång bak!! Chokladkaka blev det!! Riktigt mumma!! Han är så duktig på att baka så!


                                                            Chokladkaka is the shit!



Jag känner mig inte alls sugen på att jobba imorgon.... eftersom det innebär att jag ska upp tidigt, tidigt. MEN jag kommer få en massa pengar, så inte fan ska jag klaga! Sen har jag lång helg nästa vecka!! Och ska troligen vara ledig en dag helgen därpå.. så jag har det bra jag!! Bestämmer själv när och hur jag ska jobba..- Inte alls illa att vara vikarie!


Neä, nu ska man fortsätta med filmmys innan man ska baka iordning brödet och sedan krypa ihop och ha vuxen-film-mys och sedan nanna!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0