Suck!

Jag hoppas verkligen att det kommer finnas något givande att se på ikväll.
Jag är så grymt rastlös!! Samtidigt så är jag fortfarande sliten så orkar inte med att göra något... och man ska VILA när man är krasslig- annars kan man inte bli frisk.

Men det är så svårt! Åh.. jag hatar att må dåligt... jag vill må bra.. göra något vettigt...men framförallt må bra!
För man kan inte ha så kul med sig själv när man har ont i huvudet, svettas ihjäl och är lam samtidigt som man är pigg.
Neä, det är väl de där att man lyckats somna under dagen som gör att man känner att energin finns, men inte direkt räcker till. Vilket jag märkte när jag satte igång torktumlaren...

Sen av nån anledning så blir jag SÅ sugen på godis och allt sånt tjaffs när jag mår dåligt... lite sånt där tycka-synd-om-mig-som-är-sjuk ömkan.

Annat var det när man var liten.. man hade sin egen passup... MAMMA.. som gjorde iordning mat, såg till att man drack tillräckligt med vatten, thé, varm mjölk och/eller varmt vatten med honung. Någon som tog hand om en och tyckte synd om en , när man låg där utslagen med smärtor här och där.
Ja, de var bättre förr!;)


/H

Kommentarer
Postat av: suzanne jacobsson

Ja vem är väl som mamma? Det är inte många man kan räkna upp.

2010-03-03 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0