Traddaadaa


Oj, har gått igenom ekonomin- med ett LEENDE. Gud vad bra jag kommer att ha det framöver!! Det känns underbart! Den här månaden är den FÖRSTA på evigheter som jag faktiskt kommer få över egna pengar.. pengar till sånt som jag vill ha eller jag behöver eller som JAG vill göra!!
Sen är det en del födelsedagar nu i Mars också.. samt att vi firar ett och ett halft år!! Ojoj, händer mycket i Mars!

Synd att man fick 2 feta mobilräkningar bara.. men men, dom tar man hand om i April, då man får ännu fetare lön!!:D  Och då kan man betala ENORMT MASSA JÄVLA PENGAR till dom där jävla företagen som vill ha ens pengar.
Igår beställde jag även lite kläder.. sommarkläder!! Det börjar bli dax nu!! En klänning, 3 linnen och en supermysig tröja! Synd bara att 2 av dom inte kommer förrän i maj eller början på juni..
Men dom var så grymt snygga att jag var tvungen!!

Sen kommer man kunna lägga undan en massa pengar till det roliga som kommer ske nu framöver!! Åh det känns bra!
Nu är det bara hålla tummarna att summan jag kommer få i April stämmer överens med den jag har i skallen;)



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0