Aningen slut.


Jag och gubben tog oss en joggingtur runt elljus spåret idag. hela 2,5 kilometer!! Och vi vilade ingenting.. bara små, små, små , små obetydliga stopp. Det är bra att komma igång så man klarar av allt som komma skall. Jobbigt att man känner sig så galet klumpig bara. Håll hade jag i omkring 2 km... men ändå så joggade jag hela varvet runt, så Yiihaa på mig!!

Men.. nu har man ju problemet............- Man är inte sig själv!
Efter den här turen är jag helt slut och jag ska jobba sen..vilket innebär ett hopp upp på cykeln och spurta iväg, jobba, ta cykeln hem och . (?)
Men jag ska försöka vila innan man ska bege sig så att man känner sig lite mer som människa och så man klarar av denna hårda dag. Imorgon väntar en till joggingtur, kanske.. oj.. jag blir alldeles matt av att tänka på de.

Det tråkiga med det hela är att några direkta resultat kommer ju inte synas.. lite bättre kondition kommer man ju få men i övrigt kommer det snarare gå åt motsatt håll.



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0