In new Yoorrrk


Idag har jag testat min klänning, superfin är den!! Däremot så måste den sys in och sys upp ( Inte lätt att vara en aning kort här i världen.. ) Men det är ju absolut inga problem, allt går å fixa. Det är bra att det finns gravid klänningar så man slipper oroa sig för fettman som sakta men säkert fastställer sig, utan man kommer se ut som en het-mother-fucker iallafall.
Har även ordnat lite annat till bröllopet idag så.. ja.. det känns att det börjar närma sig:)



Har storstädat i sovrummet idag, och jag menar STORSTÄDAT, tagit garderoben, fönstren, sängkläder, dammning, dammsugning.. etc.. U name it. Helt underbart med en garderob som ser ut som ett visningsobjekt. Men jag vet att det inte kommer dröja längre än till morgonen innan det ser fördjävligt ut igen!! Grr.. Fan, jag e inte bra på å hålla ordning i garderoben.
Resten av lägenheten fick sig en halv storstädning.. men imorgon må vi fan ta och putsa resten av fönstren också.. 


                                 

Mitt i garderobstädningen så hittade jag mina fc bandanas från tiden som cooling,småbrudarna fick ta på sig en varsin, och dom blev sååå fina!
Neä.. energin börjar domna bort.. ojojoj!! Nu blir det tv, kvällsfika ( Mmm, salami ) innan man dimper ner i sängs.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0