Jag e en jävel på kärlek!


Nu är det jag och GES som fyller lägenheten med liv. Jeanette har begett sig hemåt, men vi har haft en trevlig stund här hemma, hann även med en glass.
Imorgon ska man ta och ordna med bröllopsbuketten.. shit!! Fan det ska inte vara lätt att gifta sig inte!! Det finns så mycket när det kommer till detaljer... dessa detaljer.. och detaljer är viktiga. Puh, men får man sällskap så ska nog denna eviga valångesten slås i spillror.

Neä, det är alltför sällan som man lyssnar på gammal musik. Ibland glömmer jag till och med bort vad jag en gång ÄLSKADE (?) man kan inte längre varje ord som man tidigare kunde rabbla upp i sömnen. Sen när man till och med var förälskad i Strömstedt. Och till råga på allt kom han på yran ett år, jag fick sitta på pappas axlar och ÖP tog ett kort på en förstenad flicka sittandes på ett par axlar.




                     

Neä det finns galet bra musik här i världen, synd att man är så förbaskat senil att man glömmer bort många pärlor.
Sen för att inte prata om bland annat Björn Rosenström- Oj vad sommarsugen man ska bli!!!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0