Måste få färg!





Jag behöver verkligen få en massa sol på mig.. ska jag våga visa mig ute i mina skjorts, kjolar, klänningar och bikinis i sommar så måste jag bli brun!! Men vädret är inte helt på min sida, och jag har en känsla av att jag inte kommer hinna på en snygg bränna den naturliga vägen.
Jag skulle behöva lite BUS. Men en bra sådan, inga kladd, håller bra och som ger en fräsh lyster och brunhet.
Men jag är så galet dålig på sånt där så jag kommer väl att bli orange och fläckig.. suck.

Nåja, jag måste iallafall ta och inskaffa en och testa ex antal gånger INNAN bröllopet så man slipper bli ett monster. Just nu försökte jag tappert använda Dove, men vet inte om jag tog för ljus nyans?
Man ser ju fortfarande lika blek ut.. syns inte ens yttepyttelite att man fått sig en aning färg.




/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0