Nöjd!


Nu har jag bestämt mig för vilken bukett det blir. En helt galet svår uppgift, men dom på Östersunds blomster är helt underbara.. dom brinner verkligen för det dom gör och har stenkoll samt massor av idéer. Bra för dom med beslutsångest.
Det blev även en fika.


                                      Vecka 13



Nu är vi i vecka 13 ( 4:e månaden ) och jag mår bara BRA! Förutom att jag nästan är konstant hungrig. Varannan timme måste jag äta annars kurrar magen och jag blir så där jobbigt trött och irriterad. Det spelar ingen roll om jag ätit MASSOR.. utan som på beställning så är jag hungrig efter 2 timmar.
Sen det här eviga vakna tidigt på morgonen för att kissa ( ? ).. ojojoj.
Som tur är så börjar mina små hatobjekt att försvinna, avskyn för vanilj och mint lukt, jag som älskar vanilj.
Så snart kanske jag kan njuta av dom dofterna igen, kanske?
Men lite ska man ju stå ut med.. huvudsaken är att allt annat är bra, lite små " problem " må man ju få ha.
I övrigt ska man inte klaga så mycket, viktmässigt har man kanske inte dragit på sig så mycket, men kroppen är helt klart större än innan och den är har pluffsat till sig rejält.

Men jag ska vara glad att jag inte fått dille på en massa onyttigt ( fast jag äter en del när jag behagar ), däremot så är jag galet sugen på bär, JORDGUBBAR,BLÅBÄR, HALLON, SVART /RÖDVINBÄR, KRUSBÄR.. etc.

Neä... nu får banne mig vattne vara klart snart, hungrar ihjäl!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0