Oj vad jobbigt det blev nu..


Ska snart iväg och jobba- I G E N. Smart som man är så tog man på sig 2 timmar nu på kvällen också.. 2 timmar- HA! Det är ju rena rama slavgörat. Dock sa jag att det var enda gången.. är så icke värt det att åka ifrån Lugnvik till Valla för att tjäna 2 timmars lön.

Gubben hade varit kanonduktig och tvättat en massa!!<3 Jag var dock tvungen att köra om en maskin, eftersom det enda sköljmedel vi hade hemma var med vanilj , och jag har börjat att hata vanilj, jag spyr på vanilj!!! Och det var sängkläder.. och kanske inte såå mysigt att känna sig döende kring vanilj osen på natten.
Sen för att inte komma inpå de där med Mintlukt.............. brr..


Neä, nu ska man ta och krama om bruttsen och dra iväg på jobb och handling!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0