Så är det.


Fan. Man kan vara HUR nyttig som helst och ÄNDÅ så rullar fläsket upp. Hehe, okej det är ju av en specifik anledning, men måste erkänna att det känns konstigt.
Om man skulle vara sitt vanliga jag så skulle man känna sig som en liten pingla.
Okej, nu låter de som om jag BARA lever på grönsaker och frukt.. och skulle jag säga det, då ljuger jag.

Igår insåg jag att äpple är den sämsta frukten i världen, inte fan blir man mätt länge av ett sånt inte. neä.. efter jag slutat så skyndade jag mig på affären och inskaffade diverse bra saker och hem för att fika medan karlarna kikade på hockey.

Nu ska jag ta och äta upp risifrutti.. och åh.. riskakor <3


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0