Sista dagen!


.. För bröllopsanmälningar. Och vi kommer att bli ett härligt gäng! Ojoj... vi som skulle ha ett litet bröllop...i mina ögon är det verkligen inte det men jaja.. kommer bli huur bra som helst ändå!!
Underbart att solen kommit fram! Jag har varit ute i solen idag och bara umgåtts med hundarna.. i princip inte träffat en enda människa.. ojoj
Men man har fåttlite sol på näsan iaf.. och jag jobbar kväll imorn och på onsdag så man hinner med den mesta solen då också^^

Jag har fått mitt efterlängtade sommarschemat nu. Många helger ( yes ) och det var få men intensiva dagar.. så man kommer inte ha dåligt samvete när man ska vara ledig. Pengar kommer verkligen INTE vara något bekymmer den här sommaren.

Idag är en jobbig dag.. fan.. nu på kvällen är jag sådär sugen-på-allt!! Och blir-inte-mätt-på-någonting. SUCK!!
Idag har jag fått för mig att jag är en av dom som inte är skapt till att vara just gravida utan borde få hoppa över det steget och bli mamma på en gång! Och tycker man att det är jobbigt nu?????????????? Hallå bruden , det är lite mer än 5 månader kvar.

Men jag blir SÅ less på att man INTE får göra så mycket. 
Just nu så önskar jag att jag kunde sitta vid vattnet med en kall öl ( funkar gott med alkofri med tanke på situationen) och en snus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssss!( vilket är OMÖJLIGT )

Ja, idag har jag varit snusfri i 10 veckor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0