Snacka om skillnad..

.. Gällande energin!! Idag har jag haft energi!! Jag och Nelly begav oss ut till mamms och papps mitt på dan.. sen har vi busat och tagit en långpromenad ute i skogen. Lillan fick springa benen av sig!!
Jag kom hem för omkring en timma sen. Men vad gör det. Gubben jobbar natt inatt och jag är ledig.. eller ja, jag har inget jobb denna vecka ( än så länge ).
Vanligtvis brukar jag däcka lagomt mitt på dagen eller vara helt slut mot kvällen.. men det är jag inte idag.

Imorgon hoppas jag att energin är på samma nivå, fullt upp! Ska hämta upp mamma, köpa blommor och allt vad det innebär till balkongen, kolla på ring med hjärtat, åka bortåt Rödön och låta prinsessan löpa fritt!
Har varit och handlat så mina drömmars drömmar finns i kyl och frys!! mm!!

                                                                                       ¨























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0