Tiden går fort

.. Jag har bloggat sen 2005. Oj! Men gud vad kul det är att ha kvar gammalt groll som man skrivit. Skitkul att gå tillbaka och se vad man hade i tankarna då. Och man kommer ihåg precis vad det handlade om och vad man tyckte och tänkte. Dock är det väl både på gott och ont. Men jag orkade inte direkt läsa vad jag skrivit i bloggen för .. ojoj.. man skrev.
De e ganska segt å läsa ibland faktiskt.
Och samtidigt som jag hade min gamla blogg så hände det mycket, man blev singel, man flyttade.. man flyttade igen.. och ytterligare en gång. Man bytte sambos och man träffade mannen i sitt liv.

Bland annat hann jag med att ha en kvinnlig sambo, galet kul! Sommaren 2008.. ojoj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0