Vart är solen?

 

               


                                             


Dagen började bra, vaknade bra precis efter 7 imorse.. jisses!! Det var inte igår jag vaknade så tidigt.Jag hann dammsuga och torka golven innan jag begav mig till mamms och papps för en morgonkaffe.  Sen åkte jag och mamma och shoppade.
För första gången har jag fått gjort iordning balkongen!!!! Så nu är, precis som synes, två balkonglådor och 2 krukor uppe på väggen. Snacka om att verkligen känna att man kan trivas på balkis nu!! MM vad jag älskar det!! Nu saknas bara våra stolar, lite ljus poch finväder!

Man har fått i sig thaima (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och sitter och drömmer om mina påse räkchips.. men jag måste vänta!! Idag blir det Tortellinini, ost och grädde- Mmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!




/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0