Vecka 14


Idag gick vi in i vecka 14, Bara 4 veckor kvar till ultraljudet!! ( Ihhh!! ) DET mina vänner ska bli spännande!! Vi har kommit överens om att vi ska kolla upp könet, så åtminstonde blivande mamma och pappa får veta till, ehm, är det 85 % säkerhet? Vad det är för kön på krabaten i magen.

Idag har varit en riktigt dålig dag, jag har bara legat och inte haft något att göra. Samtidigt så har jag inte ORKAT göra något! Varit illamående och varit på lite kasst humör- Tur man var ensam!
Konstigt hur man ät... igår åt jag supergod mat! Tortellinini+ost+grädde och jag tyckte det var supergott!!
Imorse åt jag som vanligt min fil som jag skulle dö utan... och efter det.. jag KUNDE INTE SLÄPPA TANKEN PÅ GRÄDDE!!!! Och det gjorde mig så galet illamående!! FY FAN VAD JÄVLA ÄCKLIGT!!!!!!! Det är faan det vidrigaste jag någonsin varit med om!!
Lyckligtvis lyckades jag till slut få i mig lite lunch bestående av makaron & köttbullsallad.

Helt sjukt, ena dagen ÄLSKAR man något.... andra dagen kan jag inte ens TÄNKA på det utan att halvöd.

I övrigt så är det som "vanligt", man är (känner sig) som en uppblåst fotboll och jag längtar tills man kan se bebismagen och slippa känna sig såhär.. men det är tydligen normalt, enligt dom man pratat med.
Annars ska jag inte alls klaga.. här ska vi hålla oss borta från en jävla massa onödiga problem... och de lilla att känna sig uppblåst.. äh..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0