Badkar...


Det måste varje gravid kvinna ha i sin besättning! Jag vet inte huuurr många gånger jag badat den senaste veckan. Visst jag har även gjort det för att " tvätta bort förkylningen" .. en taktik som inte direkt funkat.
Men jag ska ju passa på.. för när lillen väl har kommit så kommer inte tiden att ligga och njuta i ett varmt bad att finnas till en början, för att tala om att man inte får/ bör göra det direkt efter förlossningen.

Förkylningen börjar ge med sig.. jag är inte frisk- Ä N N U, men helt klart bättre.. skönt med förbättringar!
Idag har jag varit uppe från sängen och klarat mig utan alvedon. Lukt och smaksinnet är fortfarande borta.. men jag har återfått llllllliiiiiiiiiiittttee... jag kunde ana kanel lukt på gröten jag åt. Inte så givande att äta när man inte känner smaken eller lukten av maten.. men men, äta bör man!

Imorgon fyller syster år, så då ska man bege sig dit på fika på dagen och på kvällen vankas det middag! Och eftersom jag blir bättre och bättre så hoppas jag på att må ÄNNU bättre imorgon än jag gör idag.. skönt att vara vid sinnes fulla bruk iallafall.
Och hoppas på smaksinnet, för att sugen på god tårtan hon bakat.. Mm Mmm! Passa på nu för fan innan man ska bli av med alla fettokilona!!!

                                                                  6 dagar kvar till BF!!
                                       
                                                     .. i värsta fall 24 dagar tills han är här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0