Bikinibrudar


Nu längtar jag tills magen är borta. Visst den kommer vara fulare än någonsin i början efter förlossningen, men det är jag redo på. Och hur konstigt vore det om den INTE var säckig och ful? Det har ju for the name of god legat en varelse där i några månader och bonat.

Sen kommer det där med att komma i form. Såg ett program igår där brudarna var allt annat än otränade, och tankarna kom igång.

                        - Kommer jag någonsin att se snygg ut i en bikini igen?

Såklart ska man ju tänka. Jag vet att första tiden inte kommer bestå av varken träning eller bantning av något slag, men för den delen inte bestå av socker och fett. Men jag längtar till man kan börja dra igång och träna och få se resultat. Bli en hot mama till beach 2011 (??). Är detta möjligt?
Kraven hos moi är att mina föredetta byxor ska sitta på mig som vanligt och vågen ska visa det den en gång gjorde ( kommer träningen igång så får den självfallet visa nått kilo till ) och såklart ska magen fastas till.

För fastän man hört från folk att dom tycker att alla kilon lagt sig på magen, så är detta inte sanningen gott folk. Visst, vissa har sämre tur och blir en kanonkula hela dom, medan jag fått det mesta på magen. Men min röv, lår, höfter, armar och haka är inte av samma karaktär som förr. Så det finns en hel del att jobba med framöver.

Och jag som är så emot dessa pulver/ drick dieter... kommer JAG kunna stå emot trycket?
Jag tror det.. men skulle det vara så att en massa eländiga kilon vägrar släppa... ja.. då tar man nog till alla medel.
Neä, det ska bli spännande och se hur man lyckas och ATT man lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0