Bli frisk..


.. Är fan inte lätt! Idag är första dagen på massor som jag inte är sängliggandes!! Helt sjukt!
Dock är jag inte frisk än, men jag mår bättre iaf. Idag ska jag iväg på Mvc och efter det återstår det vila, vila och åter vila! För det är nog inte långt kvar tills jag är frisk nu inte. Någon dag till får jag nog räkna med.
Det är galet trist att jag inte har något lukt eller smak sinne.. inte så kul att äta något... jag blev mätt, men om det smakade bra har jag ingen koll på!

Idag inskaffade jag hårfärg, och fä'rgningen kommer nog ske ikväll. Tyckte det var lägligt. För det är en del utväxt och jag vill inte behöva leva med den i en evighet. Idag är det faktiskt precis 7 dagar kvar till Bf!!
Och tänk vad underbart om den lille kunde vara med oss inom en vecka!!
Jag hoppas såklart! Men som innan är jag beredd på det mesta. Just nu vill jag bara bli helt frisk innan något sätter igång. För att föda barn och vara sjuk är ju nog ingen hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0