Doh doh!

sjunger ljudligt
Vilken bra dag! Jag hade faktiskt tänk att jag skulle kliva upp tidigt och bege mig till föräldrarna, men ja... det blev ju ganska tidigt iallafall. Vaknade 8, packade iordning macka och hundmaten och begav mig dit.. där jag nu sitter.
Mina plikter är mer eller mindre gjorda men jag blir kvar ett tag till. Har ju ingen stress idag direkt.
Jag tror att jag har en lugn vecka att se fram emot.. men det behövs!
I helgen var vi ju i stugan med katterna.. och fy och tvi.. galet gossjuka var dom små änglarna!! Världens bästa kissemissar! Men fan vilken jobbig helg.. usch, man andas som en uppblåst ko, näsan rinner och det kliades överallt.
Jag tror nästan allergier blir värre om man inte utsätts för dom... haha!
Det var ju en gång.. ändå fram till kanske 15 års ålder som jag levde med katterna.. och visst, ibland kunde det klia i ögonen men sen när man väl flyttade till eget utan katt så var det verkligen befriande. Och nu tycker jag att det är värre än vad det var då.
Sen är det ju liiite mitt fel också.. för det blir värre om jag tar i dom och gosar.. men hallå människor..
MAN MÅSTE JU VISA DOM SMÅ SÖTNÖTARNA KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0