Fet röv och dubbelhaka


Är något man får räkna med som gravid. Och fastän jag ibland kan få för mig att klaga på dom förbaskade fläskbomberna så gör det inget. Igår kände jag mig som en val.. men.. suget efter glass var oövervinnligt!! Det slutade med 2 stora skålar. Och hur mådde samvetet?
BRA! Inga skuldkänslor what so ever! Och det är just för att jag är gravid.
Jag har minsann tagit till mig om människors råd.. men jag har lyssnat på min kropp vad den eftersträvar och ätit tammefan vad jag vill, när jag vill!

Nu är det bara fåtal veckor kvar, om bebis kommer inom beräknad så är det bara 2 veckor och 3 dagar kvar.
Och efter det då är det slut med att leva som man vill!! Inga högar med glass och strössel, INGET chips mitt i veckan, och verkligen inte mitt på dagen!
Neä, då börjar ett helt vanligt liv igen.. som därefter ska övergå till att bli sig själv igen.. ojoj.. HUR ska man få den orken att bli sig själv?

Jo, men den finns. Jag är så galet sugen på att göra saker.. saker jag inte kan, bör eller orkar nu som gravid. Så när bebis väl kommit ut så kommer jag verkligen vara redo.
Men vad läskigt att bli av med fetmagen.. hihi.. att man ska få tillbaka en mage som inte är stor, hård och rund. Jisses!

Neä, nu ska man la ta och förbereda sig, för idag är det kalas som står på agendan och innan man beger sig är det BARNENS HUS som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0